subota, 24. sep 2022.
Home Biznis Poslovni saveti Zašto je lično „ažuriranje“ neophodno za poslovni napredak

Zašto je lično „ažuriranje“ neophodno za poslovni napredak

0
Zašto je lično „ažuriranje“ neophodno za poslovni napredak
Foto: MTI

Koliko ste puta u poslednjih deset godina ažurirali operativne sisteme na svojim kompjuterima i telefonima?

Koliko ste puta u istom periodu zastali i ažurirali sebe i svoje kriterijume poslovnog i životnog uspeha?

Prvi broj je često mnogo veći od drugog. Najčešći izgovori su „nemam vremena“ i „imam mnogo posla“.

Zašto je lično „ažuriranje“ neophodno za poslovni napredak?

Ako razmišljate i radite stvari na isti način, bez „ažuriranja“ svog pristupa poslu, dobijaćete uvek manje-više isti rezultat. Ukoliko ne preispitate s vremena na vreme svoje kriterijume uspeha, desiće vam se u nekom trenutku da se, i pored postignutih rezultata, osećate umorno, prazno i nezadovoljno.

Ako želite da napravite značajniji poslovni iskorak i:

  • počnete da vodite tim,
  • otvorite svoj privatni biznis,
  • dobijete poziciju u firmi sa više odgovornosti,
  • promenite oblast kojom se bavite,
Foto: Retravu Network

jasno je da su vam neophodne nove stručne veštine i znanja. To, nažalost, nije dovoljno.

„Ažuriranje“ poslovne uloge i identiteta podrazumeva:

  • umeće prilagođavanja poslovnog pristupa i ponašanja novim kontekstima, 
  • preraspodelu prioriteta,
  • prevazilaženje svojih ograničavajućih uverenja,
  • suočavanje sa strahovima,
  • unapređenje komunikacije sa klijentima i kolegama,
  • uvođenje novih navika, itd.

To je čitav niz znanja i ličnih unapređenja koja su često „nevidljiva“, a bez kojih nema ni napretka ni uspešnih rezultata.

Kada težite promeni i fokusirate se na nešto što vas u tom trenutku najviše „žulja“, zaboravljate da (re)definišete kriterijume svog uspeha. Jednostavnije rečeno, ne preslišate se šta vam je stvarno važno, šta vam je najbitnije. Zatim promenite firmu/poziciju/oblast kojom se bavite i shvatite da opet nije sve kako biste želeli, da vam opet mnogo toga smeta i nije to to. 

Pre nego što napravite poslovni preokret, napravite listu svojih ključnih kriterijuma i zapišite šta vam je najvažnije, kod kojih stavki za vas nema kompromisa. Kada jasno i precizno formulišete kriterijume, biće vam mnogo lakše da donosite odluke i napravite prave korake.

Da li vam se trenutno čini da imate „nevidljive“ prepreke u svojoj karijeri ili biznisu?

Da li ste spremni za iskorak i promenu, ali od nje ni traga ni glasa?

Da li se osećate zaglavljeno u starom, a želite nešto skroz novo?

Želite promenu, ali niste sigurni da li je pravi trenutak za to?

Ako ste na većinu pitanja odgovorili potvrdno, verujem da će vam koristiti moj praktični besplatni Vodič za uspešnu poslovnu promenu, koji će vam pomoći da saznate:

  1. Kako bez brige da krenete napred u novo.
  2. Kako da definišete kriterijume svog uspeha.
  3. Da li je pravi trenutak za vašu poslovnu promenu?

Link za preuzimanje Vodiča je ovde: https://leapandlead.com/preuzimanje-vodica/ 

Marija Simeunović, biznis konsultant i kouč, www.leapandlead.com