sreda, 10. jan 2024.
Home Biznis Poslovne vesti YouGov preuzima CPS GfK

YouGov preuzima CPS GfK

0
YouGov preuzima CPS GfK

YouGov preuzima CPS GfK, omogućavajući dinamičan novi način da firme razumeju šta svet misli, želi i kupuje

Kompanija YouGov, tržišni lider u poznavanju mišljenja, motivacija, želja i medijskih navika
potrošača, preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS
GfK), etabliranog lidera na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u
domaćinstvima širom Evrope. Dogovor se zasniva na dugoročnoj strategiji rasta kompanije YouGov i
povećava njeno prisustvo u industriji robe široke potrošnje.
Akvizicija na jednom mestu objedinjuje novi standard u prikupljanju i obradi podataka o ponašanju i
stavovima kupaca i potrošača. Kombinovana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i
CPS GfK moći da razumeju svaki korak na putu kupaca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i
kako kupuju. 
Ovaj ugovor proširuje ponudu kompanije YouGov na evropsko tržište robe široke potrošnje i
maloprodajni sektor. CPS GfK donosi sa sobom panele iz 18 evropskih zemalja koji dostavljaju
podatke iz više od 100.000 domaćinstava i 18 miliona izvršenih kupovina. YouGov će za postojećih
1.100 klijenata koje je do sada usluživala CPS GfK omogućiti pristup stalno rastućem i redovno
ažuriranom izvoru uvida potrošača, kao i kontinuiranom istraživanju publike od 26 miliona
registrovanih članova panela na 55 tržišta.
Ulaganje kompanije YouGov u pažljivo planiran i razmotren program integracije će obezbediti
nesmetanu tranziciju za klijente i saradnike CPS GfK-a i omogućiti obema kompanijama da iskoriste
međusobne prednosti od prvog dana. Ugovor je procenjen po glavnoj kupovnoj ceni od 315 miliona
evra i ubrzava dugoročnu strategiju kompanije YouGov da nastavi sa ulaganjem u tehnologiju,
proizvode i platforme, dok proširuje svoje panele i završava akvizicije koje povećavaju njene
geografske potencijale i mogućnosti prikupljanja podataka.
Stiv Heč (Steve Hatch), generalni direktor (CEO) kompanije YouGov:
„Ovo je uzbudljiv trenutak i želimo dobrodošlicu kompaniji CPS GfK i njenom timu stručnjaka u
YouGov. To je značajan korak u našoj misiji da običnom čoveku damo glas i pomognemo
organizacijama svih vrsta da donesu bolje odluke u svom delovanju. Zajedno definišemo budućnost
istraživanja tržišta.“
„YouGov i CPS GfK nadograđuju i dopunjuju snage jedni drugih, tako da sadašnja akvizicija rešava
značajan izazov u ovoj industriji. Objedinjavajući na jednom mestu šezdeset godina iskustva
kompanije CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o ponašanju potrošača i vodećih podataka
kompanije YouGov o stavovima potrošača, naši klijenti mogu u potpunosti da razumeju šta svet misli,
želi i kupuje.“

„Zajedno ćemo ulagati i nadograđivati naše zajedničke sposobnosti, ostvarujući našu viziju da
postanemo vodeći dobavljač podataka o kupcima, mišljenju potrošača i marketingu. Sa povezanim
rešenjima za prikupljanje i obradu podataka, stručnim uvidima i vodećom analizom tržišta,
kombinacija bez premca koju sada stvaramo znači da ćemo kreirati veću vrednost za naše klijente i
partnere nego što je to bio slučaj ikada ranije.”

Stefan Heremans (Stefan Heremans), predsednik kompanije CPS GfK:
„Činjenica da je YuGov sada izvršio akviziciju kompanije CPS GfK predstavlja trenutak koji menja igru
za CPS GfK, naše klijente i tržište robe široke potrošnje, odnosno maloprodajne sektore širom Evrope.
Zajedno, CPS GfK i YouGov će omogućiti klijentima da razumeju svaki korak na putu kupca – od toga
šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju – preko oglašavanja, lokacije i izbora medija.“
„Više od 60 godina, CPS GfK pruža klijentima uvid u to šta kupci kupuju i zašto to kupuju. Kako
postajemo deo YouGov porodice, naši klijenti mogu da očekuju isti visoki kvalitet podataka koji su im
oduvek bili važni za poslovanje. Pored toga, uzbuđeni smo što ćemo dalje produbiti međusobne
odnose kroz dragocene podatke YouGov-a o mišljenjima, motivacijama, željama i medijskim
navikama potrošača.“
„CPS GfK i YouGov imaju mnogo toga zajedničkog, uključujući naše visokokvalitetne panele gde
milioni ljudi dele svoje podatke sa nama svakog sata svakoga dana, kao i vodeće podatke u industriji
koji klijentima pružaju sigurnost. Radujemo se ulaganju u naše platforme, proizvode i panel liste,
kako bismo našim klijentima pružili najsveobuhvatniji pogled na put potrošača širom regiona.
Uzbuđeni smo zbog ovog novog poglavlja u našoj dugoj istoriji koje stvara više vrednosti za ljude,
kompanije i poslovne organizacije širom sveta.”