Pet znakova da kandidat ima veliki radni potencijal

0
149
Pet znakova da kandidat ima veliki radni potencijal
Foto: Morgan Philips

U svom blogu “Pet znakova da kandidat ima veliki potencijal” Vivian Giang navodi pet osobina koje treba da tražite kada proučavate biografije kandidata za posao koji ste oglasili, prenosi MojPosao.net.

Kandidat koji ima veliki potencijal:

1) Zna šta vam treba i to jasno daje do znanja u svojoj prijavi

Ako kandidat želi posao koji ste ponudili i to misli ozbiljno, pronaći će vreme da istraži informacije o kompaniji, veštinama neophodnim za kvalitetno obavljanje posla i ispunjavanje vaših očekivanja.

Rezultate tog istraživanja treba tražiti u njihovim prijavama na oglas.

2) Priznaje svoje slabosti, ali ih pretvara u mogućnosti

Jedan od najsnažnijih pokazatelja uspeha, prema profesoru Adamu Grantu i njegovoj novoj knjizi Originals, jeste volja da priznate svoje potencijalne slabosti i objasnite kako ih možete pretvoriti u mogućnosti.

Kandidat s velikim potencijalom trebalo bi da da do znanja koje kvalifikacije ne poseduje, ali istovremeno i da objasni kako nezavisno od toga može kvalietno da obavlja posao.

3) Zna kako da se istakne drugačijom prijavom

Kandidati s ozbiljnim potencijalom umeju da se istaknu u odnosu na konkurenciju, spremni su da prekrše nekoliko pravila, bez obzira znači li to da će vam poslati drugačiju biografiju ili prezentaciju koju niste tražili, prenosi eKapija.

4) Jasno vam daje do znanja ko je i kakav je

Kada su ljudi direktni i iskreni o tome ko su, a njihove veštine podudaraju se s vašim očekivanjima, govorimo o prisutnosti vrlo ozbiljnog talenta.

Razmislite o sledećem: direktan kandidat od početka jasno daje do znanja kakav je, kako biste odmah znali s kim imate posla i, kao rezultat toga, ne gubite vreme na one koji nisu zainteresovani.

5) Autentičan je

Nije lak zadatak pronaći talentovanog kandidata koji je voljan da bude autentičan od samog početka.

Osim toga, kako autentičnost izgleda?

Neke prijave mogu vas oduševiti na prvi pogled, ali pošto promislite, možete zaključiti da to ipak nije ono što tražite.

Kako biste transparentno pristupili kandidatu, morate biti jasni po pitanju vlastitih očekivanja i vlastite definicije “autentičnosti”.

Izvor: Blic