Korisnici Mastercard debitnih platnih kartica na kasama IDEA, Roda i Mercator prodavnica uz kupovinu koju plate karticom mogu podizati keš
Na kasama, u više od 330 IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, u 80 gradova i mesta širom Srbije, svi korisnici Mastercard debitnih platnih kartica mogu da podignu i do 5.000 dinara sa svog tekućeg računa, zahvaljujući tehničkoj podršci UniCredit Banke. Na ovaj način kompanija Mercator-S nastavlja sa razvojem digitalizacije usluga i svojim potrošačima svakodnevno nudi mnogo više od obične kupovine.
Podizanje novca na kasama moguće je obaviti u bilo kom IDEA, Roda ili Mercator objektu, u periodu od 8 do 21 čas. Sve što je potrebno jeste da prilikom kupovine u bilo kom iznosu, prodavcu na kasi napomenete da biste želeli da podignete određeni iznos gotovine sa tekućeg računa, i da onda ukupan iznos platite Mastercard debitnom platnom karticom. Ova usluga korisnicima pruža novi nivo pogodnosti jer im omogućava pristup kešu u samo jednoj transakciji, čime im štedi vreme u potrazi za bankomatima.
“Nastavljamo sa razvojem i digitalizacijom usluga u prodavnicama, i veoma mi je drago da smo, u saradnji sa kompanijom Mastercard i UniCredit Bankom, postali prvi trgovac koji je kupcima obezbedio CASH TO GO, odnosno podizanje novca na kasi“, naglasila je Violeta Kovačević, generalna direktorka kompanije Mercator-S, i dodala:
Razvoj ovog i mnogih drugih projekata deo je naše strategije u kojoj želimo da, kroz proces digitalizacije i odličnu saradnju sa našim partnerima, kupcima ponudimo inovativne usluge koje su mnogo više od obične kupovine.
Kompanija Mastercard, partner ovog projekta, posebno je zadovoljna ovom saradnjom, jer će sada veliki broj njenih korisnika, koji se nalazi u manjim mestima širom Srbije, gde ne postoje bankomati, imati mogućnost da „bankomat“ pronađe u najbližoj IDEA, Roda i Mercator prodavnici.
“Uveli smo uslugu podizanja gotovine prilikom plaćanja karticama na naše tržište jer verujemo da je ona važan element finansijske edukacije i objašnjavanja višestrukih prednosti koje elektronska, a pre svega kartična, plaćanja danas imaju. Dok sa jedne strane, ova usluga korisnicima daje dodatnu vrednost jer mogu dve radnje da obave u jednom potezu i time uštede vreme, sa druge strane, ona trgovcima donosi priliku da privuku nove korisnike, povećaju sigurnost i smanje operativne troškove rukovanja gotovinom. Mastercard nastavlja da ulaže u tržište bezgotovinskih plaćanja u Srbiji i da ga dodatno prilagođava realnim potrebama svih građana naše zemlje,“ izjavila je Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.
Podizanje gotovine prilikom plaćanja platnim karticama se tretira isto kao i standardno korišćenje kartice na bankomatu i zato nema novih ili skrivenih troškova za potrošače.
Aleksandra Rašić, članica Izvršnog odbora UniCredit Banke zadužena za Korporativno i investiciono bankarstvo, je izjavila: „Zadovoljstvo nam je što smo odabrani da obezbedimo tehničku podršku za uslugu koja predstavlja jednostavno i brzo rešenje za kupce. U sklopu unapređene digitalizacije našeg poslovanja, nastavićemo da razvijamo finansijska rešenja koja imaju za cilj da smanje vreme neophodno za svakodnevne aktivnosti.”
Izvor: BIZLife