Kako je motivaciono govorništvo postalo ozbiljan posao današnjice?

0
81
Kako je motivaciono govorništvo postalo ozbiljan posao današnjice?
Foto: Janek Perfomance Group

U današnje vreme, prepuno brojnih svakodnevnih izazova, čak i najuspešniji ljudi sve više se osećaju demotivisanim za dalji život i rad.

Kada je reč o onima koji tek treba da postignu uspeh, nedostatak motiva je možda još intenzivniji i češći osećaj.

Upravo je ovo prostor za delovanje motivacionih govornika, a samim tim i njihovih govora, koji ne samo da treba da eliminišu pomenute probleme sa motivacijom, već i da podstaknu ljude da krenu u nove ekspedicije, piše Aleksandar Čolić za Avokado, a prenosi Seebiz.

Motivaciona retorika, kao i motivacione knjige iz popularne psihologije, postale su široko rasprostranjeni proizvod motivacijske industrije, a u nastavku možete saznati šta je uzrok tome.

Internet je publici na svim meridijanima pružio motivacijske govornike

Svi se slažu da je internet na vrata svojih korisnika doneo neslućene mogućnosti. Ono o čemu je prosečan građanin ranije mogao samo sanjati, sada je većini ljudi dostupno zahvaljujući Internetu.

Određeni prostor na Internetu, tačnije na Jutjub platformi, zauzimali su snimci nastupa motivacionih govornika pred prepunom publikom. Sve veći broj onoga što se popularno naziva recenzijama omogućio je tvorcima motivacionih sadržaja da steknu još veću publiku.

Impresivni brojevi koji svedoče o velikom broju poseta Internet adresama na kojima se nalaze motivacioni govori takođe svakodnevno privlače nove ljude koji žele i sami da se okušaju u ovoj profesiji, verujući da je njihovo iskustvo i ono što nude proizvod koji će zainteresovati publiku.

Na taj način se tržište motivacionih proizvoda neprestano povećava, a današnji način života je neiscrpna inspiracija za sadržaj motivacionih govora, što obećava dalji uspon ove ljudske aktivnosti.

Besplatan pristup sadržaju na Internetu – siguran način da sadržaj dođe do svake ciljne grupe

Motivaciona psihologija se obraća određenoj vrsti potrošača i logičan zaključak je da većina ljudi koji žele da se motivišu za dalji rad tek treba da realizuju svoje ciljeve.

Motivacioni govori kojima je pristup besplatan omogućavaju i onima čija kupovna moć nije na visokom nivou da konzumiraju takav sadržaj. Upravo je ta prednost snimljenih motivacijskih govora prouzrokovala njihovo vrtoglavo širenje, koje ne samo da ne jenjava godinama, već se neprestano povećava.

Foto: Psiholjub

Uspeh motivacionih govornika poručuje potrošačima “moguće je”

Saznanje da je neko već postigao uspeh na polju koje zanima potrošača uliva nadu u korisnike takvog sadržaja da je uspeh ostvariv. Čak i ako uzmemo u obzir da uspešna osoba predlaže konkretne strategije uspeha, stvara se utisak da je željeni ishod – uspeh – još sigurniji.

S obzirom na to da započinjanje bilo koje vrste posla zahteva resurse, hrabrost, znanje iz određene oblasti, ne manje važno je verovanje u uspeh, koje ponekad može da potkopa izazov svakog novog početka.

Motivacioni govornici su često bogati ljudi od uticaja

Uspeh omogućava zaradu, što je većini primarni cilj. Poznato je da sve postaje ostvarivo kada čovek ima finansijsku moć, kao što je jasno i koje druge vrste moći postaju ostvarive kada im novac stoji u pozadini.

Pored toga što sopstvenim iskustvom potvrđuje da je to realno ostvarivo, motivacioni govornik obično daje i konkretne informacije i korake koji pomažu u rešavanju pojedinačnih zadataka na putu do datog cilja, što je posebno primamljiv adut motivacijskih govora.

Izvor: Blic