
Avio-kompanije i dalje obavljaju samo delić broja letova koje su imale u ponudi pre pandemije, a alkohol je zabranjen u mnogim avionima kako bi se sprečilo širenje Covid-19, što kao posledicu ima velike količine neiskorišćenog alkohola.
Zbog ovoga je avio-kompanija American Airlines došla na ideju da počne da dostavlja vino direktno na adrese ljudi.
Kompanija je saopštila da će novi program, nazvan Flagship Cellars American Airlines, pružiti kupcima priliku da kupuju vino u bocama.
Cena vina po boci kompanije American Airlines kreće se u rasponu od oko 13 do 40 dolara, a najskuplje u ponudi je pakovanje od tri šampanjca koje košta 300 dolara.
Kupovina mesečne pretplate od 99 dolara omogućava kupcima pristup raznim pogodnostima poput sniženih cena, mesečne pošiljke od tri boce vina…
Pandemija koronavirusa teško je pogodila avio-industriju, ostavivši na desetine aviona prizemljenih, a međunarodna putovanja su znatno smanjena. American Airlines je među nekoliko avio-kompanija koje su obustavile prodaju alkohola u svojim avionima kako bi svele na minimum komunikaciju između osoblja i putnik au vreme pandemije.
Avio-kompanija je u svom najnovijem izveštaju o zaradi saopštila da je ostvarila neto gubitak od 3,6 milijardi dolara, a ne očekuje se da će prodaja vina u velikoj meri umanjiti gubitak.
Kompanija se nada da će joj njen novi program prodaje vina doneti oko 40.000 do 50.000 američkih dolara tokom prva tri meseca godine, rekao je u portparol American Airlinesa, Alison Tailor.
Naslov: Redakcija
Izvor: BIZLife